Halv tid och Mors Dag!

Ja nu är det den 31/5 och morgon så är det en helt ny månad som kommer med midsommar och skolavslutningar.
imorgon är det 10 dagar kvar innan en av mina barn tar steget ut i sommar och avslutar sin tid i förskolan och han sätter kurs imot att i höst börja i ettan,"spännade" och det är då  ja inser att man börjar bli gammal men det är tur att man är ung i sinnet.

Ja idag är det alla mammors dag men vad ska man ge sin mamma för hon har ju en snäll son och det är lite långt för att komma med en tårta eller liten blomma, Ja vad ska man hitta på jo det var inte svårt när jag såg det som hon kommer att få på posten kommade vecka,
i mitt förra inlägg så var det nog det kortaste denna blogg har haft men men det ska ju finns med.
Jag undar hur många som inte kom ihåg denna dag kan det var mer 75 på 100 eller är det fler men jag vet att det köptes en massa blommer idag när jag var på torget.
Ja ja nog om denna dag för man kan ju komma ihåg sin mor alla andra dagar me på ett år,
det gäller alla dessa dagar som finns som fars dag alla hjärtansdag varför ska man visa vad man känner på en dag det finns ju 364 dagar till.

nä nu är det dax att ta hand om familjen ses snart igen.

Ha en trevlig mors dag...Alla mammor  och du med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0