Facebook att vara eller inte.

Alla finns på denna sida men inte alla men jag finns där man har hittat vänner och kanse jag har fått nya med.
med detta om denna sida så har man nästan kunnat sluta med att prata eller träffa folk man gör ett in lägg på facebook sen får man kommentarer, Så läser man detta och på så vis hållar man uppdaterar vad som händer i allas liv.
men då är min fråga om detta är rätt eller fel vad har hänt med att träffas men med tanke på denna svininfluensa. så kan jag kan man förstå att man håller sig till facebook för där ar ju risken att bli smittad av det så liten.
det ända man kan bli smittad av är att sin kära dator råkar ut för något virus och det kan ta dö på datan men då köper man bara en ny.
Det kan man inte göra om man själv blir smittad av svin influensan för man har bara en kropp.

Nja nog prat om facebook för det var ett tag man var inne på denna sida och skrev men som alltid har man en del att göra som tar tid.
sen ska man ha något att blogga om och har man inte det så ska man inte skriva.

Detta är en del pappablogg som jag som pappa ska skriva vad som händer och hur det känns att vara en pappa.
Ja kan bara se på hur min egna pappa har det han fick tre barn så där ligger man efter med ett.
Att bli pappa är någort stort och sen se hur sina barn gör alla misstag och sen kanse lära sig av det är en del av att vara pappa.

Det jag har lärt av min pappa har jag haft nytta av i mitt liv och sen när jag blev pappa själv.
Oh på Söndag så är det farsdag men det tar vi då,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0