2011 är snart här...

Ja då var det tid att summera detta år 2010.
Om jag ska blicka tillbaka så är detta år varit bra och det har hänt en del saker med. Det flesta är bara positiva.

Så vad hände under detta år en sak var att det blev till ökning i familjen nästa mitt på året.

12/7 strax efter åtta på morgon så kom vår lilla dotter vars namn blev Emilia och då blev Alexander storebror igen och Rasmus blev storebror han med.

Sen lite senare på hösten så gick man från att vara förlovad till att bli en gift man och det roliga är att min kära bror, förlovade sig på samma dag alltså den 2010-10-10.

Men innan så blev jag något jag inte har varit innan, jag är redan morbor och nu kan jag även säga att jag är farbror med. Så detta år har varit givande.

Jag har gjort det jag ska och sett det jag tror att jag skulle sett.

Det har varit en tråkig sak och det är att det inte har blivit lösning med hur det ska vara med min äldsta son Alexander, Jag hoppas att kommande år blir bättre på saken.

Så vad kommer händ 2011 jo det är lite saker först är att man börjar jobba samt att jag kommer plugga två kurser.

Så det var lite kort om det som har varit och det som kommer.

GOTT NYTT ÅR…






Detta är i Sydney Australien


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!

Hittade din blogg via en annan. Jobbar på reportage om pappor som bloggar.

Har några frågor.



Kul om du läser detta och hör av dig.



hälsningar

Annica

2011-01-24 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0