Sommar blogg eller !!!

 

En vecka sen sist man skrev i denna och jag skulle bli bättre men rom byggdes inte på en dag.
satt och fundera på varför man inte blir bjuden på till vissa saker?
har man fel deo på eller fel after shav eller vad är det som gör det, för jag kan inte förstå varför men det kan ju vara att jag kommer ifrån "tokstan" det kan bero på det vem vet.

Ja ja det är inte mig det är fel på utan det är mer att det som inte bjuder in än vet inte vad det missar.
man ska tänka gott om sig själv men inte för mycket bara för då stiger det upp över huvudet.
Mental träning är mitt nya intresse och jag har sökt nu att bli mental tränare så vi får de om man kommer in.

Sen det är bara dagar kvar till midsommar och i år blir det med syrran med familj det ska bli trevligt och sitta på deras mega altan och klämma en eller två kalla öl, äta god mat och bara njuta av det goda och ljuva livet.kommer även att fira syrrans grabb som fyller år och det är då man tänker igen vad tiden går snabbt.
Jag tänker nog för mycket men det är jag,sen ser jag fram imot få utöva lite trädgårds och annat gott kroppsarbete i sommar.

Nu kom en av våra tre katter Selma upp och vill tala om att maten är slut så jag får sluta blogga och gå mot köket och fylla på mat.

Dagens ord.Lev livet som det vore din sista dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0